Máshol is panaszkodnak a Digi TV-re

A TV6 és az Echo TV után július
elején az RTL Klub, a Film+ és a Cool TV
műsorának sugárzását
állította le a Digi TV, a múlt
héten pedig már a Paprika TV adása sem
volt látható.

Egyre kevesebb magyar nyelvű televíziós
csatornát tartalmaznak a Digi TV
kábelszolgáltató
társaság csomagjai – írja a Új
Szó című pozsonyi napilap. A TV6
és az Echo TV után július
elején az RTL Klub, a Film+
és a Cool TV műsorának
sugárzását állította le
a Digi TV, a múlt héten
pedig már a Paprika TV adása sem volt
látható. A nézők panaszai
alapján a lap megkereste a Digi TV
képviselőjét.

Szerintük OK


A kábelszolgáltató szerint nem
minősül az ügyféllel
aláírt szerződés
megszegésének, ha az eredetileg
megrendelt programcsomagból kivesznek
néhány műsort, sőt ezeket
helyettesíteniük sem kell más
adásokkal.


A Digi Slovakia
ügyfélszolgálatának egyik
munkatárs elmondta a lapnak, hogy nem a
társaság, hanem az érintett
csatornák terjesztője miatt tűntek el
a műsorok a kínálatukból. Az
Új Szó szerint az is lehetséges,
hogy a vállalat nem tudott megegyezni a
magyarországi csatornákkal, nem fizette
ki nekik a jogdíjat, ezért a
csatornák tiltották meg, hogy a Digi
TV
sugározza műsorukat.Mint ismeretes,
hasonló panaszok vannak a
szolgáltatóra Romániában
is. Ezekről  már többször
beszámoltunk.