ERDON Helyi hírek

2018.06.07. 21:10

AMASS elektromos radiátorok vulkáni kőzetekkel – intelligens működési módszer az alacsony költségekért!

Az AMASS társaság célja mindig az volt, hogy ügyfeleinek olyan fűtési rendszereket biztosítson, amelyek nem csak kényelmesebbek, de különösen gazdaságosak is.Természetesen mindezekhez hozzáadódnak még az idővel szembeni ellenállás, az egyszerű karbantartás és az alacsony beruházási költségek is. Hosszú tanulmányok és kutatások után a német szakembereknek sikerült egy új típusú fűtési rendszert létrehozniuk, ami fölötte áll a meglévő megoldásoknak. Az AMASS társaság által kínált, elektromos vulkanikus kőzetradiátorokról van szó, egy forradalmi módszerről a fűtés területén.

Ezek az utolsó generációs radiátorokhoz tartoznak Németországban, és lehetővé teszik, hogy akár 40% -kal csökkentsék a villamosenergia-költségeket, a gázüzemű radiátorokkal szemben. Máskülönben ezek a radiátorok egyedülállóak az energiafogyasztásuk szempontjából, legfeljebb 35 percet működnek óránként. Minek köszönhető ez a csodálatos teljesítmény? A válasz a vulkáni kőzetekben rejlik, mert ezek nagyon magas termikus tehetetlensége lehetővé teszi a radiátor számára, hogy hőt bocsásson ki, legalább még egy fél órával azután is, miután leállt, anélkül, hogy villamos energiát fogyasztana.

Mi a működési mód? Ezek az elektromos radiátorok, néhány vulkanikus kőből készült retenciós tablettát tartalmaznak, a legmagasabb termikus tehetetlenséggel rendelkező kőzetből, ami biológiailag lebontható és nem károsítja az Ön családjának egészségét. A fűtőelem alumíniumból, egy rendkívül ellenálló anyagból készült, ami maximális hatékonyságot biztosít. A radiátor nagyon rövid idő alatt felmelegszik, és a hő egyenletesen és gyorsan oszlik el rajta. A kőzetlapok miatt pedig nincs energiaveszteség, és a hőt hosszú ideig tárolják.

Amikor a radiátor elérte az Ön által beállított hőmérsékletet, a vulkáni kőzet által tárolt hő 45 percig tovább sugárzik. Tehát egy egyszerű számítás alapján, míg egy acél radiátor rögzített működési ideje naponta 8 óra, egy vulkáni kőzettel ellátott radiátoré csupán 2-3 óra naponta. A különbség óriási, mindazoknak a boldogságára, akik felfedezték ezt az új megoldást, ami olcsóbb mint a gáz.

Ezek a fűtőberendezések közvetlenül a falra, illetve függőleges tartókra szerelhetők, és egyedülálló kialakításuk lehetővé teszi, hogy a hő egyenletes legyen a radiátor egész felületén. A méretek a helyiség méretétől és a teljes lakás hőigényétől függően változnak. Az Amass szakemberek rendelkezésére állnak ajánlásokkal, további információkkal és szakértői tanácsokkal.

Felejtse el az olyannyira hatástalan acél vagy alumínium radiátorokat, mert nem képesek a hő tárolására. Most van itt az ideje, hogy élvezze az AMASS által az országba behozott új innovációt, ugyanakkor megtakarítson, hogy nyugodtabban és kevesebb gonddal élhessen. Tudjanak meg többet vulkanikus kőzetradiátorokról az AMASS szakemberektől!

(Fizetett hirdetés: H 37991)